minne som en guldfisk

åhh nyss hade jag massa att skriva men sen krångla det med att komma in på bloggen, och med det bästa minnet i världen så försvann allt jag hade att skriva :( morr

Men men,

Undra om nån kan lära mig att planera lite bättre, är alltid så seg med att göra mig i ordning, ska träffa hanna som slutar 3 och här sitter jag och inte ens hoppat in i duschen....

Men men, man lär säg väll nån gång...

Igår börja jag packa lite smått, inga stora grejer men lite cd skivor och sånt som man inte kommer använda innan flytten, har faktiskt tänkt packa lite mer idag...

Men kan inte släppa tanken på en sak, min kära karl vet nog vad jag menar, så you know what too do ;)

Nej nu ska jag studsa in i duschen så jag hinner göra 2 matlådor tills i morgon, kan va skönt att ha nåt att äta på jobbet i morgon, för att gå och svälta är ju ingen höjdare faktiskt

Nej hörs senare...

*lev varje dag som om det vore den sista*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0