morgondagen

Jaha hur ser morgondagen ut då???

ja ska iaf träffa Hanna och fika, sen blir det nog till att packa och greja, sen på kvällen ska vi till Daniels pappa och äta, gott... och skönt, då slipper man tänka på vad man ska ha för mat i morgon :)

Tycker det är så tråkigt att komma på vad man ska äta, vet att det vore enklast att göra en matlista för veckan... men om man tex ska äta fisk på tisdagen men inte alls är sugen på det och så gör man nåt annat, då vet jag att det kommer fortsätta så, och då är ju hela matlistan förgäves...

Just ja, icke att för glömma, ska tvätta i morgon, så himla tråkigt men men man åste ju göra det, annars får jag snart gå naken för har knappt nåt rent kvar... och det skulle nog knappast omgivningen uppskatta, plus att jag vill gärna kunna ha på mig något på urnsättningen på onsdag...



*tjillevippen*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0