pilleråtervinning

jiho, nu är jag här igen :)
Efter en helgs vilande...

Ja skrev ju att jag rensa massa piller och så ur skåpen, och hör och häpna fröken carlsson va ner med dom gamla pillren och lämna in dom på apoteket... *sträcker nöjt på mig* :)

Riktigt nöjd med mig själv...

Vart tyvärr ingen grillning i fredags som planerat, vädret svek... snyft... men men blir la fler gånger...

Va dammfest i lördags i larsbo, skoj men mindre folk mot vad det brukar vara... men men man kan inte få allt...
Men det var trevligt iaf...

Caroline och fredrik har ju köpt hus som dom flyttade till i lördags, så va dit i söndags och kika och hjälpte dom lite, va riktigt mysigt hus... Kommer nog bli jätte fint när allt är klart...

Jag vill oxå ha hus, kan ingen bara ge mig ett tack, skulle absolut inte va besvärlig med att ta emot det :)

fattar inte vart tiden tar vägen, redan inne på andra semester veckan... jösses vad tiden går...

*bye bye*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0