semestern närmar sig

jaha då har vi varit och hämtat honungen som daniel ska sälja åt daniels pappa, alltså en annan daniels pappa :)
Blir lite rörigt det där med 2 daniel, men men... :)

Hoppas på fint väder i morgon när det blir hantverksmarknad!!!

Nu längtar jag efter min semester, bara nästa vecka kvar sen är det semester i 3 veckor, ska bli så skönt...

Jag är riktigt sugen på att åa på kryssning, vore så skoj att bara sticka iväg, för under semestern när man är ledig kan man ju bara ta en sista minuten kryssning, för då behöver det ju inte bli så dyrt...
 
Tänk va skönt att sitta uppe på däck i solskenet med en kall öl, mums säger jag bara ;)

Nej om man skulle ta och krypa i säng så man orkar va med och hjälpa till hela dagen i morgon :)

Sov så gott alla sen när ni lägger er :)

*love is not a war, love is not a game*

Kommentarer
Postat av: Minsta syrran :P

Daniel, daniel, daniel...



kall öl, blä :P

2008-07-10 @ 18:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0