soooooooooooool

ja det vart fint väder igår så dagen spenderades flytandes på en madrass i vattnet... :)
Sååå härligt,

Men idag va jag tvungen att hålla mig inne, svider så satans på ryggen...

Men i morgon är jag redo igen om vädret tillåter ;)

Va och luncha med mina kära föräldrar idag på piren, trevligt värre, och skoj att se hur det ser ut där, har inte varit dit någon gång tidigare...

Va mysigt och inte farligt dyrt heller...

Sen vart det så klart fika med Hanna som nyss kommit hem från Paris...
Också trevligt, så nu sitter jag och väntar på att Daniel ska komma hem så vi kan åka och ta ett kvällsdopp, fast blåser ganska mycket nu, hoppas det slutar snart...

Nej bye bye så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0