tillbaka i storstan :)

ja då var jag hemma igen, setat på balkongen ett tag med min älskade och druckit 2 öl ;)

men va trevligt i larsbo, falu besöket gick bra... skönt...

Va iväg och bada igår med sara, sköt värre... och idag när vi kom hem hoppa vi i poolen som sara har fått, sen klippte vi gräs och badade härligt. det är semester det :)

Sen i morgon kommer madde och wilma och då ska vi bada och sola :)

jag längtar, ska bli skoj att träffa madde och bebisen, som är så söt, hon har väll säkert växt massa sen jag såg henne sist, vilket var på drakbåten, så det ska bli kul...

Nej nu ska jag sova, ska bli skönt för är ganska trött...

Min bebis är ju i larsbo, han har ju flyttat dit, så han sov vid mig i natt, gissa om jag myste, saknar han ju :)

Mentänk va bra han har det nu, med 2 kompisar och han kan springa hur mycket han vill, grannen säger att han springer och jagar råttor hela dagarna :) låter väll härligt för en katt...

nej natti natti alla...

*love,peace and understanding*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0