uppdatering...

Ja nu har jag vart dålig, (igen) jag vet... men har helt enkelt inte haft tid...

Förra helgen kom Leo hem så på lördagen vart det partaj, först hos hennes mamma en sväng sen till Tarja, va riktigt trevligt, sen vart det trädgårn och det var väll kanske inget att skryta om men men...

Har väll mest jobbat ocm umgåtts med Leo i veckan, trevligt värre, sen tro det lr ej så vart det utgång i fredags igen. vet inte hur många helger på raken jag vart ute nu... ojoj... inte likt mig nu för tiden... men men...


Kan lägga ut lite bilder sen...

Just ja, va ju i Dalhalla i tisdags, det var oxå skoj, är så mäktigt att va där.. en riktigt upplevelse,
Ni som inte vart där, ÅK DIT!!!

Nej nu ska jag packa lite mer, är snart flyttdags, sen hämta Daniel...

*Take care everyone*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0