jag lever...

ja jag lever, har inte tränat ihjäl mig Tarja, och det är bra Hanna att du ser mig i fönstret så du vet att jag lever =)
kul att veta att folk märker när jag inte skrivit på ett tag, men jag har helt enkelt inte haft lust =)

Va till grangärde i fredags på mys kväll med caroline, det var trevligt, god mat och trevligt sällskap =)
sen vart det blge igår med mamma vilket oxå var trevligt... fick nya gardiner till köket till jul som kommer bli så tjusigt =)

Idag har det vart städdag, skönt att städa när det är lortigt =) och nu håller jag på att baka... har nog slagit runt helt... men vart så sugen på tosca rutor så slängde ihop en deg, så jag hoppas det blir lika gott som det vart förra gången ;)

I morgon blir det träning igen... ja jag vet, jag är så duktig =)

Känner mig så nöjd, fast jag inte tränar så där super hårt så är det skönt att träna iaf...

Nu är det inte ens 2 veckor kvar tills det blir fest... jag längtar faktiskt =)

Ikväll blir det såå skönt att lägga sig, nytvättade sängkläder, det är så rackarns skönt...

Har egentligen inte så mycket att skriva men va tvungen att skriva lite iaf så ni vet att jag lever... haha...

Lär kika till bakningen nu, det luktar gott iaf ;)

ha en trevlig kväll och hoppas ni haft en bra helg....

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack!

2008-11-24 @ 10:16:23
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va bra att du lever!:) haha.. och toscarutorna får du gärna komma över hit med.. MUMS!:)

2008-11-24 @ 16:19:44
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0