tjollahopp

aha, jag har fått en utmaning såg jag =) fast den skriver jag lite senare, måste fundera ut svar först :)

gissa om mitt bak vart gott igår... mums säger jag bara :)

Och sov som en liten gris gjorde jag oxå i nytvättade säng kläder... det är så skönt, sen har jag kommit på att jag har ju faktiskt en speciell nack kudde, så den tog jag fram så den sov jag med i natt.., och det gick riktigt bra...

Har även varit på gymet idag, jag är så duktig... känns så skönt, tog emot att gå dit, men väll där gick det bra och när jag kom hem var det så skönt att veta att jag gick dit fast jag egentligen inte hade nån lust... men jag tog mig i kragen ;)

Nej nu ska jag invänta saralara för hon ska sova här i natt!!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0