älgar överallt

vart ingen lunch med syrran, men hon kom hit på en kaffe iaf efter hon vart upp epå mödravården, gud vilken kula hon börjar få... så fin...

Men det är så ovant att se henne med mage, hon har ju alltid vart smal, och nu, nu börjar hon komma upp i mina former och det är inte likt henne ;)

Ska strax ta och göra mig i ordning för utbildningen, segt för 2 timmar... men men...

Fan glömde skriva en sak igår. jag och sara höll på att krocka med en älg i går när vi åkte från grangärde, fy va dom är stora och läskiga... Då känner man sig bra liten...
 fast dom här va dock rätt söta!!!

Gäller att passa sig nu efter vägarna, speciellt nu när det är älgjakt och dom blir extra oroliga...

För smäller det, ja då jävlar smäller det...

Inte som att köra på en hare direkt... Usch... nu kommer jag att tänka på i våras när jag körde på rådjuret på väg till Ullared... usch, det var inte heller nån höjdare, stackarn, som låg i diket och skrek...

Tack gud att dom bakom stanna och hade ihjäl råduret, dock med den fina kommentaren; Nu har det lugna ner sig lite iaf...

ja man kunde inte annat än flina lite då!!!

Nej nu är det frisering av den nya frisyren som gäller... pust...

Have a nice day!!!

*love*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0