fredag kväll...

ja då var det fredag kväll och här sitter jag och blir alldeles själv strax, nej vaddå, är jag bitter över det, nej nej inte det minsta, spendera hela fredags kvällen i min egen ensamhet,  Men men vad är väll en bal på slottet

Va faan ska jag hitta på då??? trök trök trök, hade sett fram emot en mys kväll, men får bli mys kväll med jag, mig själv och jag!!!

Har iaf städat idag, skönt att ha det gjort, fast känns lite segt, min enda lediga dag den här veckan och den går åt till att städa, jippiee, nåt roligare kanman väll ha för sig när man är ledig, men det måste ju tyvärr göras...

Nej ska gå och tycka synd om mig själven stund nu!!!
Ibland kan det va skönt att va själv och greja lite, men inte idag, idag känner jag verkligen inte för det!!!

Är så lätt att tankarna vandrar iväg på saker man inte vill tänka på... Men är väll bara att tänka på och gråta en skvätt!!!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0