tjockis

jaha, såg att jag skrev att jag skulle till caroline på fredag och hur går det ihop eftersom det var i fredags jag skrev det, tokigt värre, är ju idag jag ska dit :)

Men ni vet väll alla hur snurrig jag kan va ;)

Har kommit på en sak, jag fyller snart år... 25... så med andra ord lär man väll fira lite... suck... ingen som kan planera åt mig så jag slipper :) snälla???

Idag vart det en riktig mys morgon, med mig självg givetvis, som vanligt...

Gick upp och gjorde frukost sen kröp jag ner i sängen igen och åt frukost åt låg och läste en bok... och den va så bra så jag kunde helt enkelt inte sluta läsa förrens jag läst ut den, så vart en riktig slapp dag idag... men det va skönt...

Ska ju snart till Grangärde, och har syrran alla ungar med sig så blir det nog allt utom lugn och ro misstänker jag ;)

Ska försöka komma ihåg att ta med kameran och ta kort på hela högen, och på carolines mage så ni får se...

Man är ju absolut inte van att se henne med mage, men hon är så fin!!!

va hos  daniels mamma igår hela familjen rythmer med bihang :) och det va trevligt... riktigt trevligt faktiskt... inte så ofta man träffar alla samtidigt när alla är så utspridda :)

Nej nu ska jag göra mig i ordning och göra klart matlådorna tills i morgon...

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0