jaha hur var huset då?

jo jag tyckte om huset, det var riktigt mysigt... lite litet dock men går att bygga ut i framtiden isf...
pappa ska med och kolla på söndag så då får vi höra hur domen lyder ;)

Va även till borlänge och hämta telefonen igår så nu har jag en mobil som förhoppningsvis ska fungera =)

ska även bli friserad i håret idag, ska till josefin och så ska hon lägga i slingor, och förhoppningsvis så kan jag lura henne att klippa min lugg oxå =)

Blir så trött på min blogg, vill att nån ska göra den fin åt mig eftersom jag inte kan =) oduglig som jag är... haha

men men....

nej nu ska jag kika runt lite i cyber rymden =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej! Va kul att ni kollar på hus! Jag och henrik kikar på lägenhet också, men blir nog inte förens till hösten..usch för hemtentan, men längtar tills på fredag. Då är det över..kram

2009-04-21 @ 15:00:36
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

men vart ligger huset då, du måste ju uppdatera mig på sånt här fattar du väl ;) likaså hur det står till med hälsan! Kanske att det blir så att jag kommer hem till valborg iaf, måste fixa en massa hemma, blir det kubb i såfall? Kram

2009-04-21 @ 19:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0