lata carlsson


ja jag är så dålig på att uppdatera, fast å andra sidan tror jag knappast nån sörjer det, men nu ska jag iaf skriva ett litet inlägg =) det är är ju trots allt valborgsmässo afton =)

så ikväll blir det grillning och kubb spel och lite vin och öl =)
det blir trevligt...
och vi har tur med vädret, kan det bli bättre ;)

har vart och satt rosor och tänt ljus vid morfar idag, min älskade morfar, snart har det gårr ett helt år.... vart tar tiden vägen?
Saknaden är fortfarande lika stor...menhan har det bra nu min älskade morfar!!!
Du är för alltid älskad och saknad!!!

Nej om man skulle ta och göra sig i ordning, raka benen och greja, för idag ska jag ha leggings och kjol ;)

ha en trevlig valborgsmässo afton,
 bjuder på en bild av världens sötaste unge =)

Kommentarer
Postat av: hanna

men åh, jag sörjer om du inte uppdaterar ju :) nog för att jag tänker försöka hinna prata med dig imorrn men annars har jag ju ingen chans att hänga med i vad som händer och sker :p Kram

2009-05-01 @ 21:55:31
URL: http://halvdement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0