nyfikna rackare =)

haha...
nej då men det förra inlägget handlade inte om nåt speciellt egentligen, lr jo, vi tittade på ett hus... jagh fullkommligt älskade det men daniel va inte lika säker... därav mina problem...
men efter att mamma och pappa hade tittat på det va problemet löst... va allt för mycket jobb att göra... bla så va panelen rutten, taket läckte, fukt inne i vardags rummet, alla fönster behövdes bytas, ja och det va bara lite av grejerna... så det vart det inget...

så det löste sig ändå, dock inte på det sättet jag ville... för det där huset ville jag verkligen ha, men tom jag inser att det är för mycket att greja... tyvärr...

men  det kommer väll fler hoppas jag!!!

idag har varit en riktigt trevlig dag, josefin kom i morse och då va vi tvungna att inspektera fint& underbart som dom bytt namn till när dom börja med inredningsgrejer, sen titta vi så klart på idé&inspiration som öppna igår... den nya affären hade fina grejer, dock inte så jätte mycket, men kanske kommer mer =) och det va bra priser... det gillar vi...

sen va vi till caroline och min bebis och hälsa på, mycket trevligt.. och då vart det så klart en vända till herrgården, men det va dåligt med saker där, så då styrde vi kosan till bergslagsodlingar ist och där hitta jag 2 fina krukor som jag ska ha i vårat vardagsrums fönster....

nej nu ska jag vänta på Saralara som kommer snart med tåg...

min darling har åkt till norge med en kompis för att hälsa på robert dom bor där och jobbar...
så det blir tomt i natt utan han för dom ska sova kvar... men jag överlever nog hoppas jag!!!

ni får se bilder på sakerna jag köpte sen, för kameran är i norge =)

ha en trevlig fredagskväll!!!

*love me or leave me*

Kommentarer
Postat av: systerstina

Du det var inte lite att göra på huset-lite i stil som vårt när vi köpte det;). och nog var det jobb allt. jag tycker såhär när man köper hus. huset går alltid att ändra litegrann men aldrig läget. man kan ju tom riva ner ett hus och bygga ett nytt på en bra tomt.

vi älskade läget, huset var mycket jobb-fast vi hade inte räknat med ett 4e barn, det var väl där det soooora projekten kom ;).

Läget på huset ni tittade på kanske inte var det bästa så det kanske.

vi kanske ska försöka skrämma iväg "grabbarna" som bor granne med oss?



kramisar, få se om vi ses idag??



2009-04-04 @ 11:00:15
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0