slingingt värre

japp vart mer slingor igår och kortare lugg... tack för hjälpen =)

Trivs riktigt bra faktiskt att vara ljushårig... är ju trots allt rätt ljus egentligen, lr ja råttfärgat =) haha

idag tog jag mig iaf i kragen och städade när jag kom hem... och gissa om det behövdes... det gjorde det så nu känns det så skönt att det är klart!!!

alltid lika tråkigt att städa men lika skönt varje gång när det är klart!!!

Längtar tills på fredag... kubb =) jippie... hur länge sen som helst jag spela kubb, så det blir riktigt nic måste jag säga, med tanke på den kubb fantast jag vart en gång i tiden ;)
Hoppas bara det blir några stycken som kan vara med...

Nej nu ska jag greja lite och vänta tills sara kommer...
och så får vi se om jag ev. ska hämta daniel.... han skulle cykla till hagge och ev. gå hem... annars ska jag hämta han!!!

sitter bara här och har allmänt tråkigt just nu...
och mätt är jag oxå... haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag vet faktiskt ingen mer är dig, och så har jag pratat med ML, marie-louise, men hon skulle grilla med några kompisar, och då sa jag att vi kunde väl kubba i hop, roligare när man är fler. Blir lite svårt då bara två spelar! :) Vet du någon mer? kram

2009-04-22 @ 21:27:32
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: S

ha-trodde du kört i dike eller någe!



p&k

2009-04-23 @ 08:13:54
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com
Postat av: Caroline

Så du är fin i håret nu??=) Tänkte också slinga håret lite...

Kubbspel?=) Hmmm...vad roligt! Ska ni grilla???

Älskar dig...Puss å kram

2009-04-23 @ 10:18:21
URL: http://carolinecarlsson87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0