tjing tjong

jaha, då var den här dagen oxå snart slut, va tiden går fort... hinner knappt med...
vi konstaterade idag att det snart är 2 år sedan jag och daniel flytta ihop... hallå vart tar tiden vägen??? helt sjukt... känns inte alls som att det var länge sen!!!

nyss kommit hem från en fika hos karro, med karro och hanna... det var trevligt...
i morgon ska jag till onoff och välja ut en ny telefon... jippie... äntligen, fast jag vet nog ev. vad jag vill ha och den va såklart en beställingsvara, sist vi va där iaf... men men...

nu ska jag övertala daniel att spela doctor mario... det är så kul, mest för att jag oftast vinner ;)

nej ha de så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0