trevlig dag idag!!!

Har vart och tagit prover idag och det gick bra, sticket iaf... hoppas svaren visar som jag vill oxå :)

Caroline och Vincent kom och foljde med så det var skönt med sällskap, sen följde dom med hem och fika lite och jag fick en sen frukost, eftersom jag va fastande så vid 12 va jag rätt hungrig =)

Tog en promenad till dollar och sen en korv vid toffes, och precis när vi kom utanför här vakna vincent så det var bra tajming för då va vi här och han kunde få mat!!!

Nej nu ska jag och Daniel ta en promenad och sen en kaffe vid hans pappa!!!

Just ja, bokhyllan är nu slängd och begraven :) jihoo

nej nu ska promeneras, blir mycket promenad idag, toppen, för lite av den här stora kaggen lär bort... Vincent kan ju inte ha en sån här fet gudmor på dopet, det säger ju sig självt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin hårfärg du har nu1 fast det kanske du haft ett tag..hih..:)

2009-04-17 @ 19:08:31
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: syster stina

...promenader är finfint!

hoppas proverna gått bra-håller mina tummar!

om du vill ha "mattips" för att shapa kroppen lite säg bara till!

caroline skulle ha varit här igår men lille V hade hållt igång på natten så mammaC var lite trött.

Hoppas jag åxå får se honom snart-längtar! Sist jag träffade honom var han...inte så "glad"-men det kunde ju inte han rå för.



kramis och klapp på skinkan

2009-04-17 @ 21:26:24
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0