lite bilder

Ja jag måste lägga in lite bilder på mina ny inköpta saker, bara lite småsaker men ändå =)

Har länge letat efter en ängel att ha på paradhandduks grejen men efter mycket letande gav jag upp, hitta dom här små lyktorna till vänster och grodan när jag och Josefin shoppa lite i tisdags...

  

Sen va vi till Herrgården i Nyhammar och där hitta jag så söta lampskärmar

 

Visst va dom väll söta???

Sen har jag även satt upp en hylla jag köpte av en på jobbet...

  ja jag vet att det är 2 lika kort fast det ena är vänt snett, men jag försökte vända men det gick inte så det fick bli båda =)
Kortet till höger är på min älskade misse när han så fint knölat ner sig i en blomkruka som liten bebis, som jag satt i ramen jag köpte förra veckan...

Jag köpte även lampskärmar förra veckan med men tog bort dom nu när jag köpte nya igen så den ena sitter i sovrummet, och den andra ska upp i det här rummet jag sitter i nu sen =)



Måste även passa på att gnälla lite, Jag får sova själv i natt...

Sara har dejt, och Daniel kommer inte hem förrens i morgon, typiskt... jag som saknar han, inte vart en bra vecka känner jag...
Alla mina tankar går till min älskade katt, kan inte sluta tänka på han, känns helt overkligt att han inte finns längre...
Min älskade misse...

Tack alla som brytt sig och hört av sig, är guld värt ska ni veta, det betyder jätte mycket!!!
Det är såna här gånger man ser vilka som verkligen bryr sig!!!
Och det betyder hur mycket som helst att veta att det finns folk som bryr sig om mig...
Så tack...

På onsdag bär det av till Åland jihoo... känns bra att ha nåt att se fram emot nu, för jag känner mig helt deprimerad... den där katten betydde så mycket för mig så jag kan inte ens förklara hur mycket...

Men på onsdag ska vi som sagt kryssa och jag längtar


Kommentarer
Postat av: M-L

jag FÖRSTÅR hur det känns!! tyvärr har jag varit med om många, många husdjur som gått bort men det är speciell EN som var extra jobbigt! det kan jag gråta över än idag... och det är 3,5 år sen... att husdjur kan betyda SÅ GRYMT MYCKET! vissa fastnar bara... och det är HEMSKT när någon, vad eller vem som helst, går bort innan "planerad" tid. när det kommer så oväntat, helt från ingenstans.



hoppas det blir att kännas lite bättre när du får komma väg lite, tänka på nått annat!

ni kommer säkert få SKITKUL :)



MÅNGA KRAMAR!!!!

2009-02-12 @ 23:45:33
URL: http://mls.blogg.se/
Postat av: stina

Gumman, Kramar på dig från ett fruset Lernbo!

Vi börjar bli friska nu-ska vi ses i veckan? Kan du inte komma förbi ngt i efter/före jobbet på en fika/mat?



Kramis!

2009-02-13 @ 08:04:08
URL: http://annastinaholmlund.bloggspot.com
Postat av: hanna

haha ja det var ju det där med att komma ihåg också :p ingen fara iaf för jag har inga lektioner idag så det är bara att ringa när det passar..Kram

2009-02-13 @ 08:25:55
Postat av: M-L

man ska rå om varandra! :)



jaaaa födelsedagen såväl som kryssningen var KANON!! tårta, mat och fylla.. där har vi inte mycket att klaga över ;)



kramar!!

2009-02-13 @ 11:36:18
URL: http://mls.blogg.se/
Postat av: Linda & Lovina

haha, det vill sig inte:P

Ne jag tycker den var fin... men man tycker ju alltid själv att det kan bli bättre=)

ja jag håller med dig, är faktiskt roligare med tjejkläder=) men killar kan också vara så tuffa och söta i finkläder, slips, skjorta och så... du ska se min systersson.. han har varit så tufft klädd så man smälter=)

kram

2009-02-13 @ 12:15:30
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: Sara =)

Hihi, tar det sen kanske ;) LOVE YOU <33

2009-02-13 @ 12:38:20
URL: http://knaslillasara.blogspot.com
Postat av: Saaaaaara =)

Haha okeeeej :P

2009-02-13 @ 13:10:11
URL: http://knaslillasara.blogspot.com
Postat av: harriett andersson

love you honey!!!

2009-02-16 @ 14:15:04
URL: http://bittrabritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0