minnen från sommaren =)

jaha, gråa, kalla tråkiga söndag... usch va jag vill ha sommar och sol...
         

ja jag tömde mitt minneskort från mobilen igår, så vad passar då bättre än att jag lägger in lite bilder från sommaren, eftersom jag längtar efter sommaren....

Tänk va skönt... ska strax ut och gå, och hade det varit sommar har man inte behövt sätta på sig massa kläder för att inte frysa ihjäl, utan då har man kunnat gå ut i ett linne och shorts lr nåt och tagit en promenad i solen...

Men jaja....

Spela som jag skrev igår tv-spel igår... och det var kul... nintendo 8 bit lr vad det heter, och så spela vi Turtles =) jippie...

På tisdag kommer Madde med lilla söta Wilma hit tror jag... det blir skoj


Igår flytta förresten Hanna till Linköping för att börja plugga.... jag håller tummen vännen att det ska gå bra, fast det vet jag att det kommer göra!!!
Fast jag kommer sakna henne ska jag erkänna, för annars ljuger jag =)

Nej nu ska jag göra mig i ordning för promenaden...

Ha en trevlig grå söndag!!!

*Det är bättre att ångra det man gjorde, än att ångra det man aldrig gjorde*

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vännen jag kommer sakna dig med i massor, men kommer nog komma hem då och då och du vet ju vart jag finns om du vill hälsa på :)

2009-01-18 @ 15:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0