detta väder...

ja vad fan är det här, det liknar skit med dett väder dag ut och dag in!!!
fast iofs får det gärna regna nu bara det blir sol när jag går på semester!!! =)

För nu jobbar jag inte mer än 2 veckor till sen ni, sen har Carlsson semester.. och vad det ska bli skönt!!!

Kikar även resor för fullt till hösten, lutar just nu åt turkiet tror jag.. men men det får visa sig, blir nog iaf bokning i veckan tror jag så fort emelie har kollat upp om hon kan ta ledigt och åka med... vore ju jätte skoj!!!

nej nu är det väll dags att greja lite innan det är dags att fara till jobbet...

just ja, träffa min bebis både igår och i förrgår... tänk att han är så go =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0