min sötgris, student+ lars kristerz

japp jag och hanna panna åkte till grangärde i torsdags... myste massa med den här gull ungen och fick tom ge han gröt =)   

sen va det ju student igår... och min älskade minsta syster tog studenten... tänk nu är hon en stor dam... och rackarns va snygg hon va... vem brås jag på egentligen =)

   
   
  

ja det va lite kort... och kvällen avslutades i parken för mig och caroline och lyssna lite på lars-kristerz

och idag ska jag leka med leo, så förhoppningsvis blir det drakbåten idag ;) jihoo.... 2 dagars... hur ska stackars gamla jga orka det??? det var evigheter sen...


Kommentarer
Postat av: Stundentan! :D

Tack så jätte mycket för igår! Var hur kul som helst.

Älskar dig! Puss <3

2009-06-06 @ 15:04:57
URL: http://knaslillasara.blogspot.com
Postat av: Stajna

Ni är snygga båda två, Sara har dock ungdomen kvar ;)



Puss-hoppas drakbåten var kul!

2009-06-07 @ 08:51:39
URL: http://annastinaholmlund.blogspto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0