no tripp

har kommit på en sak, va tråkigt det är att tvätta, måste va bland det tråkigaste man kan göra... visst det är inte speciellt ansträngande, men ändå så rackarns tråkigt!!!

måste förresten gå ner dit snart igen... känns som att det bara blir massa kutande upp och ner... men men sånt som hör till antar jag när man bor i en satans lägenhet...

Skulle åkt till Västerås i morgon till Daniel syster, nice tyckte jag men så vart det inte... daniel tyckte hon skulle komma hit till Ludvika ist och så vart det...

Hade vart skoj att åka bort... men men får bli en annan gång...

ska strax sätta upp ljus i lampetterna jag köpte här om dagen, men jag orkar banne mig inte...
skulle behöva åka ner till spelstallet med och hämta ut 2 paket... men orkar inte det heller... får bli en annan dag helt enkelt!!!

*Varför nöja sig med en andra plats när man är värd första?*

Kommentarer
Postat av: Caroline

Paket??kan det ena vara till mig=)

Älskar dig...

2009-06-18 @ 20:03:01
Postat av: Stina

Verkar som att energinivån är låg?

Det har den varit här också, och det blir INTE roligare att tvätta i hus-det trodde jag men faktum är att nu saknar jag tvättdagar-då blir det ju liksom av.

Då är hela dagen ägnad åt att tvätta och vika och grejja....fast det är "rackarns" tråkigt så blir det gjort.

Nu tänker jag "ska jag lägga i en tvättmaskin?" så "nej, det är så tråkigt jag gör det imorgon"!



Eller som nu tvättade hela torkvindan full och så glömde jag plocka in det och det har ju REGNAT så det är bara att ta in och skölja om och hänga IGEN inne....pruttar med tungan



Kram o Pöss

2009-06-19 @ 10:03:44
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0