verkligen lycka gröna lund tripp

lr inte, det regnade hela dagen och då är det inte så lockande att gå på grönan tyvärr... så åkte och träffa leo en sväng, vilket var mycket trevligt... alldeles för länge sen sist!!!
men snart ses vi i gen ;)

sen shoppa vi lite, vart mest grejer till söt bebisen... kan inte låta bli helt enkelt... bara blir så =)
haha

snart är det student och jag har blivit lite ljusare i huvudet idag...
i morgon blir det att åka till larsbo efter jobbet och ev. klippa gräs eftersom min käre far är sjukskriven sen operationen och inte får lyfta lr ta i...

daniel ska till larsbo och hjälpa till med bord i morgon till studenten och sen klippa lite gräs... snällt =)

nej om man kanske skulle ta och komma i säng i tid för en gångs skull, ska ju upp tidigt i morgon... men men blir väll som vanligt antar jag =)

nej sov så gott sen alla vänner + ni andra =)

Kommentarer
Postat av: Stajna

vi skulle varit på grönan idag men struntade i det då vädret var så kasst och lite andra grejjer som krånglat till sig. vi tar det senare i sommar, bar apatrik åkte ner till storstan för att kolla in david(svågern) som blev färdig potatisgris(polis) idag!

missar dessutom studenten eftersom jag blir tvungen att jobba på icapilen, de tar inte in ngn annan än mig??!??? knepiga är de i denna butiken-onekligen, men det beror nog på att de är så livrädda för att bli bestulna och de har väl lärt sig att lita på mig vid detta laget och är oroliga för att få in ngn annan? så, vi tänkte kika ut på söndagen istället om det passade dem. prata me pappa igår-stackars!



ha det så trevligt imrgn när jag står där på icapilen i kockrock och huckle och serverar grill bit med baguette med riven västerbottenost! mutter



Kram på Er!

2009-06-04 @ 19:44:00
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0