åter ludvika bo igen =)

ja då har dom landat från Thailand och jag är åter Ludvika bo igen... har gått riktigt bra att bo i larsbo, men ska erkänna att jag gruva mig lite... dels för att jag är mörkrädd, men mest för att det är så tomt där utan min älskade katt, har vart riktigt konstigt att han inte vart där

Har tänkt hela tiden att jag skulle gått ut till hans grav och tända ljus, men har inte blivit av, antar att jag dragit ut på det så länge som möljigt för det är så jobbigt... men i förrgår tog jag mig i kragen och trampa upp en väg och gjorde en snölykta som jag tände ett ljus i för min älskade katt... sötaste som finns/fanns

jaha vad händer i helgen då, jo jobb jobb och åter jobb...

Men på torsdag bär det av på kryssning igen =) det ska bli trevligt... va inte länge sen jag va iväg men det ska bli skönt, känner att jag behöver komma bort igen...

Nej ha en trevlig lördags kväll...

*Love me or leave me*

Kommentarer
Postat av: hanna

va ska du iväg igen?! Med vem/vilka, värsta lyxigt ju :) kram

2009-03-08 @ 07:46:32
URL: http://halvdement.blogg.se/
Postat av: systerstina

Men är du en "kryssoholic"?? Kramis på dig! Nu skall vi till gymmet och röra på oss. Målnngen blev inte av så snabbt som jhag tänkt min make började påpeka saker som måste göras innan-då jag hör av mig så får vi se om du har lust att komma hit och kludda och babbla lite.

Kan du inte kika förbi ngt på onsdag om du har tid till eller från jobbet och om du orkar på fika eller mat? Puss och Kram på dig!

2009-03-08 @ 10:03:07
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com
Postat av: Caroline

hej syster yster...Skönt att vara tillbaka i staden igen=)?? Kul att du och josefin kommer imorgon=)

tycker om dig...

2009-03-09 @ 10:46:59
URL: http://carolinecarlsson87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0