cellprov klart

ja äntligen va cellprovet klart... skönt att ha det gjort... och hon va snäll hon som gjorde det. trodde jag va 23...hihi... så jag sög åt mig =)

Hem en sväng innan jag åker tillbaka till larsbo... ska till mormor och äta... och mysa med bebisen, för dom ska dit =)
det blir najs =) för han är så söt... =)

Nej nu ska jag göra i ordning lite grejer jag ska ha med till larsbo och sen bege mig.. lär elda lite oxå innan jobbet, blir så kallt annars att greja med det ikväll när jag kommer från jobbet... fast det är tur dom har snälla grannar som tittar till katterna och eldar när jag jobbar =)

ha en bra dag!!!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda & Lovina

jaa gud ja, tänk om nån kunde skicka ett brev "du har vunnit en utlandsresa". sköönt.

du eldar och hr dig som en riktig husmor=) hehe duktig du är.

2009-03-04 @ 16:44:40
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: leonora

hur gammal är du då? du är väl tjugotre?!

2009-03-04 @ 21:39:44
URL: http://bittrabritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0