då är det strax dags för avfärd... =)

yes, nu ska vi snart åka... och det ska bli skönt... och solen sken när jag gick upp, toppen tänkte jag.. men nu är den borta men hoppas den kommer till baka snart, är så mysigt att åka när solen skiner....

Blir nog en kul kryssning, verkar vara många jag känner som ska åka med, så det blir toppen!!!
Sen får man ju inte glömma E-type =) haha

Men i morgon får jag träffa min älskade karl, som jag saknat extremt mycket den här veckan!!!

Nej ha de bra...

puss och hej!!!


Kommentarer
Postat av: systerstina

Karlar-ja dem saknar man när man inte har dem nära!

Älskar E-type-för mig är det dans-minnen givetvis men framförallt SPINNING-riktigt bra spinningmusik "this, this is the way" nynnar Hoppas du har det gott och håller dig hyffsat torr! ;)



Kramelikram!

2009-03-12 @ 18:57:32
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0