måndag igen och som vanligt...

så vaknade jag själv, det är så tråkigt.. men men... inget att göra nåt åt...

Köpe en ny hylla till badrummet igår som jag skruva ihop igår kväll, daniel*2 konstatera att jag va mycket duktig =) haha... vi hade besök av andra daniel, därför det står * 2 =)

Så nu har jag städat badrummet och ska göra i ordning hyllan... hoppas det blir bra... men det jävliga är att jag tror det blir konstigt, varför vet jag inte... känns bara så...
Va även till mormor igår och blev bjudna på mat, och fika... det var gott... hon är en hejare på att laga mat min mormor =)

Nej nu lär jag sätta fart om jag ska hinna göra i ordning hyllan, och titta på våra bästa år, sen blir det dacapo innan jobbet, dom ringde så jäkligt igår och tjata, dom hade gjort lika till Josefin med så vi lär väll åka dit... haha...

fick en fin ängel i lördags.


den står så fint vid min älskade misse som jag saknar massor... lilla bebisen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0