söndagsångest

ja det kan man säg att det är, har blivit lite av en tradition eftersom det innebär att Daniel snart åker till sthlm och jobbar, dagarna han är hemma går så himla fort... hinner inte med... nu är det ju iofs bara över helgen han är hemma... men ändå... vill att dagarna ska vara långa och gå sakta... men icke...

Så för att bli på bättre humör lägger jag in lite bilder från kryssningen för det har jag ju inte gjort än...
            

Nej nu ska jag fortsätta min söndagsångest med att spela tv-spel med min karl...

Förlåt Hanna, jag ringer dig i morgon...

Bye

Kommentarer
Postat av: Linda & Lovina

Vad rar du är!

Det börjar bli bättre nu, rann lite "vatten" nyss men annars har det varit väldigt torrt och fint på senaste. Så det är nog över med inflammationen som tur är, såg så hemskt ut när hela ögat var geggist och hon försökte kolla.. lillan.

Åh vad skönt med Thailand.... AVUNDSJUK må jag lova. Känns som en evighet sedan vi var på Bali och Borneo... vill reeesa! hehe. Tur att de hann träffa lillpojken innan de åkte iaf=) annars hade de grämt sig där nere...

kram kram

2009-03-02 @ 11:18:53
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: Gabriella

så kul med kryssning!!

2009-03-02 @ 18:29:58
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Gabriella

haha, jo jag tror mig känna igenom honom. Hon den där som åker med jämt då, hon som klär sig så ungdomligt, minns inte hennes namn. Såg ni henne då? :)

2009-03-03 @ 12:19:38
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0