the cruise

ja kryssningen va skoj, riktigt trevligt... känns skönt att kunna säga att det vart faktiskt en rätt lugn kryssning ändå, så jag va riktigt pigg igår =) haha nice

Ska strax skicka iväg ett argt mail till onoff ang. min telefon... den är ju helt cp än...
Vart på lagning 3 ggr, men fortfarande inte lagad... snacka om att man kan bli less... ingen mottagning knappt, kan se nån dag efter att folk ringt... ska snart spola ner den i toaletten....

Va till borlänge idag en sväng, hitta lite söta bebis kläder... kan helt enkelt inte låta bli... är som att det är nåt som drar mig mot dom, hårt så jag inte kan stå emot... måste va nå högre makter!!!

Fika nyss med hanna, och det var trevligt... länge sen sist så det var på tiden!!!

*love me or leave me*

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok, ahh det är en gammal tant i af som klär sig i gina tricot korta klänningar hihi.. tror hon mest brukar vara uppe på stora dansgolvet. Konstigt att ni missat henne, hon är inte svår att se haha. Du får kika vem det är när färjan 2 ska börja på kanal 5 igen.

2009-03-14 @ 19:22:58
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0