lösenords skydda bloggen?

ja jag funderar på det... visst får man räkna med att alla kan läsa bloggen, och det gör mig inget, får det visste jag när jag startade den...

Men att vissa är inne och snokar som inte har ett dugg att göra med mitt liv, det stör mig... det var länge sen den personen hade med mig att göra och kommer så att förbli!

är man inne och snokar för att sedan försöka saker så är man inne av fel anledning,
jag skriver för att det är kul och att jag helt enkelt vill dela med mig av mitt liv!

Men vissa, ja dom har helt enkelt inte med det att göra...

Så vad ska man säga...

Skaffa ett liv kanske

Nej jag ska ta mig en rejäl funderare över det där... kanske vore skönt att ha lösenord så bara "utvalda" personer får läsa den!

Blir iaf kul i morgon.. min syster kommer lätt va snyggast på balen ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

hmm, vad är detta??

2009-05-22 @ 07:01:49
URL: http://knaslillasara.blogspot.com
Postat av: Anonym

förutsatt att jag får tillgång till bloggen så är det en bra ide :P jag har också laddat kameran till balen :) och tycker det är kul att du lägger upp bilder, skulle jag också göra om jag hade koll :p kram!

2009-05-22 @ 10:20:01
URL: http://halvdement.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är det som är inne som har att göra med ditt liv?? undrar

2009-05-22 @ 18:51:42
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Mari

Ååå ja måste med få läsa då. Tänkte på de här om dagen att du kanske vill läsa mig, du får inboxa mig din mailadress på fb så får du läsa om du vill. Kanske springer på varandra i veckan oxå för nu ska ja va i ludvika hela veckan igen.

2009-05-24 @ 19:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0