mormors hus

japp dit for vi idag när vi slutat, gud så mycket fint... blir ju helt salig av att gå där... skulle kunna flytta in, bara säga datum så kommer jag =) mamma och sara va där med så vi fika lite med dom =) det var gott ;)
fynda lite iaf, men tyvärr va bokstäverna jag leta efter för stora för hyllan... men hitta det andra jga skulle ha iaf =)
 tycker den är så fin =)

sen satt vi ju upp en lampa jag shoppa i ullared igår och den ser ut så här =)

fick även en ram av susanne på jobbet som jag satt på en hylla, älskar ramen =)


flytta en ängel till den nyaste hyllan och sen fick jag sblommor av josefin som jag satt där med, så nu börjar det ta sig på den hyllan med =)

jag jag plågar er med mina bilder, men är ju som jag skrivit förut helt frivilligt att läsa och titta =)

avslutar iaf med en bild på sötaste ungen från när jag va där i tisdags =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

ja håller med den där kronan är väääldigt fin=)

2009-05-21 @ 20:59:41
URL: http://carolinecarlsson87.blogspot.com
Postat av: Prom queen

Vad fint och mysig du gör det =)

Älskar dej.

Puss

2009-05-21 @ 21:47:12
URL: http://knaslillasara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0