trevlig dag

Jaha jobb som vanligt idag, sen kom Madde hit med bebisen... hon är ju så söt :)
En riktig liten gullunge, men som hon har växt sen sist jag såg henne... och det var nog i Januari tror jag... :)
Riktigt trevligt att träffa Madde.... först kom hon hit sen va vi ner på stan och käka och kika runt lite.

Jaha i morgon börjar ytterligare en utbildning, nån psyk... dom ska väll försöka få oss mer psyk sjuka än vad vi redan är ;) lycka till säger jag bara.... haha

Den andra utbildningen (värdegrund, kompetensstegen) slutar iaf nästa vecka så det blir skönt...

Blir västerås nästa fredag och den 22:a åker jag på kryssning... är väll vad jag har att se fram emot den senaste tiden....

Just ja, fick det preliminära skatte beskedet idag ;) great!!! vill ha pengarna nu :)

Och är inte ett dugg avundsjuk på josefin som drar till mallis på söndag och hanna som snart åker till london... jag vill oxå åka iväg nu, jo vi ska ju åka i höst  men är långt dit!

I morgon får jag iaf fälgar till sommar däcken till bilen skönt... men är alltid massa pengar hit och dit. alltid när man tror att det blir en bra månad med lite räkningar så kommer det massa extra... suck...

Kan ingen göra mig rik???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0