snart nytt år

men nu kan man väll ändå säga att julen är över, är ju snart nyår =)

Och jag är sugen att åka på kryssning... skulle det inte vara bra kul???

Nån mer som är på??? tänkte nån gång i februari kanske...

Jaha, nyår kommer spenderas i västerås hos daniels syster och hennes karl... det blir trevligt tror jag... god mat och trevligt sällskap, kan väll inte bli bättre... eller???

Satt och tänkte lite på min tjocke syster här om dagen, är inte ens 2 månader kvar nu, va tiden går fort... jag kan inte fatta för jag hänger inte med... ena dagen är det tex den 12, och sen nästa gång man tittar är det den 25, vart tar tiden där emellan vägen??? Det fattar jag inte...

Och förresten, för er som missat det är det satans kallt ute... va -11 idag på jobbet... fy faan. och kallt som bara fan har vi inne med... igår morse när jag åt frukost var det 18 grader inne... och är inte det lite fär kallt så säg...

Satans snåla ludvika hem med värme...
I morgon får nog min kära karl ringa och tala lite vett med dom...

Nej nu är jag trött och vill gå och lägga mig, så jag tror jag gör det =)
sov gott alla!!!

förresten, juldagen va skoj =)



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0