ja det här med rubriker är svårt

jaha då ska jag försöka knåpa ihop nåt igen att skriva då... usch är så dålig på att skriva i den här... ibland känns det som att jag kan ju lika gärna ta bort den... men men

Ja i tisdags så hadejag tagit ledigt för då åkte vi till grönan och åkte massa karuseller ;)
Sen va vi på vasamuseet

Ja igår efter mycket velande fram och tillbaka så vart det parken, vela in i det sista hur jag skulle göra, egentligen va jag mest sugen på att va hemma...

Men till slut bestämde jag mig för parken och det gjorde jag rätt i tycker jag... för det var riktigt skoj :)

Vakna 9 i morse pigg som en mört, förstår inte, jag som alltid brukar bli så dålig när jag vart ut, men inte dom senaste 2 gångerna. Så det är riktigt skoj...

Nej nu ska jag snart gå och försöka få liv i mitt lilla fyllo :)

Sen ska jag kika på lite resor, vill boka nu :)

Ha de gött alla....

*Miss you like crazy*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0