Härligt

Ja är det inte härligt med sol så säg :)
Fast man är ju inte van med värmen, så det blir så satans varmt... helst skulle jag vilja springa runt naken, men nej då, ni behöver inte oroa er, ska inte göra det :)

Jaha då har jag vart och hämtat nyckeln till lägenheten vi ev. ska byta till... För så hur det går...

Blir så arg på mig själv, varför kan jag inte låta bli att titta på hus. nu har jag hittat ett mysigt kedjehus som det så fint kallas, där skulle jag absolut kunna tänka mig att bo...Och det är ju inte lika mycket jobb med ett sånt heller som med ett helt hus... så ge mig ett mirakel nån, visst man lär ta ett lån, men pengarna man kommer betala tillbaka på lånet är iaf pengar mann måste ut med varje månad i hyra, och då känns det väll bra mycket bättre att betala till sig själv än i hyra på en lägenhet...

Så gud ge mig ett mirakel :)

Jaha i kväll blir det öl ;)
Med Hanna och Karro och några av karros kompisar, nice nice :)

Är så skönt med sommar och sol

Tänk om man hade ett eget hus som man kunde gå ut och lägga sig på gräsmattan och sola... lr sätta sig på altan, inga grannar som spelar musik hela nätterna heller... Bara ens eget som man kan greja och dona hur man vill, vill så gärna...

Fröken Carlsson drömmer sig bort

Nej ha de bra alla...

*Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar. *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0