saknaden tar aldrig slut tror jag

madrass jakten överlevde vi, men hitta dock ingen vidare... så det får helt enkelt bli ikea igen... fast jag drar mig allt för att åka dit!!!

Men men kan ju inte undvika det i all evighet, jag älskar ju trots allt att gå på ikea tyvärr...

Håller på att städa, vart inget igår... jag orka helt enkelt inte... va för trött, är trött iofs nu med men va faan. det måste göras..

Ska snart åka till söderbärke, och då ska vi åka förbi min älskade morfars grav och tända ett ljus, är så himla mörkt nu så han måste få ha ljust på graven!!!  usch vad jag saknar han, min älskade bästa morfar!!

                                                                 

*Farväl är ej för alltid
adjö är inte slut
I mina tankar finns du,
där finns du alltid kvar*


                                                                                             


Nej nu ska jag fortsätta greja lite och sen börja med maten!!! Blir våfflor, det är så gott... med sylt och grädde... mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0