tjooooooooo

jaha, då var det slut på utbildningar på¨jobbet ett tag framöver... tack och lov måste jag få säga...
Visst det är bra med utb. och intressant, men att ha det vecka efter vecka efter vecka sen i våras, det blir lite drygt!!!

Men idag va sista gången på utbildningar för ett tag så det är skönt... speciellt nu när jag är extra paj i nacken sen smällen!!!

Trodde i min enfald att oj vilken tur jag hade med nacken den här gången, visst det gjorde ont och va stelt, men trodde det skulle bli värre...

och ja, det vart det ju oxå... är så jobbigt... tycker jag va dålig i nacken som det va innan...

men men, blir det inte bättre lär jag ju gå till doktorn igen... och va fan, vem har råd att vara sjukskriven, nu till jul och allt... nej det suger... provar med värktabletter ett tag till... sen får vi se...

Har absolut inget spännande att skriva idag, brukar jag väll iofs inte ha så ofta, men idag är det extremt tomt...

Så istället för att bara skriva massa dravel så slutar jag nu... tack och hej, för mig!!!

*peace love and understanding*


Kommentarer
Postat av: trulsa

det blev visst en ny ändå :D ^^



blogg asså :D

2008-11-05 @ 22:37:52
URL: http://legosoldaten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0