utmanad

Jag har fått en utmaning, som går ut på att man ska skriva 7 saker om sig själv, vad som helst, och sen utmana 7 personer!!!


*jag är enormt envis,dumt envis, enligt andra, själv har jag inte en aning om vad dom pratar om ;)

*Jag är storm förtjust i delfiner, och mitt enda mål jag har i livet är att åka till Florida en vacker dag och bada med dom

*Vill alltid göra mitt bästa för att hjälpa andra, fast det ibland inte är till fördel för mig utan till nackdel


*Jag är Väldigt förvirrad och flummig :)


*Jag drömmer om ett hus som är mitt, bra mitt... Ja och så klart Daniels oxå... för jag vill ha hus


*Jag har en extrem ångest över min födelsedag, närmar mig pensions ålder med stormsteg


*Jag är en väldigt blyg människa egentligen :)

sådär, och dom jag utmanar är; Tarja, Hanna, Leo, Linda, M-L, Micaela, Trulsa


Kommentarer
Postat av: Anonym

blyg, jo jäsikens, det får du då inte ens visa tendenser till på vår cirkel, som förresten borde dra igång snart innan jag flyr staden :p ska skriva om mig sen, när jag kommit på sju saker som är värt att dela med sig haha, puss

2008-11-25 @ 16:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0