efterlysning

JAG EFTERLYSER EN BIL MED DRAGKROK HELST MED SLÄP OXÅ TILL TORSDAG!!!
=)
det gick att skicka från mobilen, har nog aldrig testat det tidigare så var tvungen att prova så man vet :)

Jaha, jobb idag igen, men idag jobbar jag med en trevlig dam iaf så då underlättar det :)

Vet inte vad det var för knas men i morse så vakna jag halv 9... och kunde inte somna om, Hallå, det är väll knappast likt mig!!!
Men det var stört omöjligt... fast jag gick ju inte upp för det utan jag låg kvar en stund och bara mös lite, det är skönt det med!!!

Ska ut och jobba på torsdag extra, då har jag 3 dagar utöver schemat den här månaden, och det är ju toppen!!!
Dels spar jag mina stämpel dagar, sen blir det ju extra kosing :) toppen...

Efter jobbet på torsdag så bär det iväg till Ingenting är omöjligt!

Fast då hoppas jag att jag får min semester på söndag, för annars blir det 8 dagar på raken... det känns väll inte så där jätte skoj direkt men, vad gör man inte för pengar :)

ha de bra så hörs vi kanske innan jag åker till jobbet!!!

Idag är jag hemma 12.50, och vad innebär det måntro...??? Jo VÅRA BÄSTA ÅR :) Visste ni att det är en svensk skådespelerska med???

Nämligen Chloe

Och det är väll inte illa =)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0