godkänt

filmen igår får iaf godkänt, den va bra faktiskt, sorglig men bra... va dock dåligt slut om jag får säg amin mening, lr jag kan inte kalla det slut heller, för det va liksom inget riktigt slut, det bara slutade!!!

Tog sov morgon i morse, skööönt, älskar att sova :)

I morgon ska jag jobba fast jag skulle vart ledig, men tog en extra tur 7-15.30... alltid bra med extra dagar när lönen kommer...

Ska in på Hema och beställa en matta vi ska ha i köket, men såklart hade dom inte rätt storlek hemma så dom måste beställa och det kunde ta tid, suck, vill ju ha allt på en gång, helst redan igår...

Men då har man ju nåt att de fram emot iaf, men satan va dyra mattor är tycker jag, iaf om man ska ha bra mattor...

Nej nu ska jag spela lite spindelharpan, för det har jag kommit på är skojigt, sen ska jag mysa lite med min älskade karl!!!

tack och hej för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0