jag vågar, jag är modig :) och stolt över mig själv... haha

tjoho, då var det gas igen, skrev inget igår, för jag orkade helt enkelt inte... åkte hemirån i går morse och va inte hemma igen förrens 22 igår kväll, så ja jag va lite trött...

Först hel dag på utbildningen sen direkt vidare till Falun med Caroline, skulle på föreläsning genom rmt, ja det var om mag&tarm sjukdomar, låter kanske inte så speciellt intressant för er, men för mig som har just en tarm sjukdom är det intressant!!!

Nu är det bara en dag kvar på dialogen, veckan har gått riktigt fort måste jag säga, och jag hoppas och tom tror att jag kommer ha nytta av den...

Speciellt nu om jag och Hanna får igång en cirkel... skulle va så kul... träffa en tjej igår i falun som va väldigt intresserad så det känns riktigt kul!!!

Träffa Hanna idag och tog en fika och planera inför vår ev. cirkel... känns kul, spännande och riktigt riktigt nervöst måste jag få erkänna...

Finns det nåt som verkligen gör mig nervös så är det att prata inför massa folk, vilket jag iofs får träna på nu i dialogen,
men ändå...

Usch, jag tycker det känns riktigt jobbigt att stå inför massa folk som bara tittar på mig och lyssnar på mig men antar att det är en tränings sak...

Och jag känner själv att det går bättre och bättre... och då blir jag glad, för då känner jag mig stolt över mig själv för att jag verkligen vågade säga dom där sakerna inför alla, fast det skrämmer mig...

Nej nu ska jag vänta på att kl blir 21 för då är det GREY´S.... yeah :)

Ha en trevlig kväll allihopa!!!

*jag tänker alltså finns jag, tror jag*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0