underbara måndag

Eller inte :) haha
Strax ska jag och Hanna ner till abf och höra om vår ev. cirkel.. så håll era tummar alla att det finns intresse... för vi vill =)

Min älskade Leo kommer hem i helgen, jippie... om man nu kan säga hem, jo det gör jag ändå :)

Jag saknar henne mycket... Så jag har skickat in om semester på söndag... :)

Ska bli så skoj att träffa henne... tänkte ta semester på lördagen oxå men ska ändå till kyrkan på eftermiddagen eftersom det är Halloween, så vi ska dit och tända ljus för min älskade morfar som är enormt saknad...

Nej nu lär jag hoppa i skona och jackan för nu ska jag träffa Hanna :)

Ha en trevlig dag allihopa... kanske hinner skriva hur det gick vid abf innan jag åker till jobbet, annars får ni rapport i kväll...

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha..ja de är klart du är välkommen!:)

2008-10-27 @ 11:26:49
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0