vaddå äntligen helg???

då var äntligen den älskade helgen här med allt vad det innebär,
Jo inte ett skit, hade sett fram emot att dricka lite öl i dag men det verkar skita sig, så istället tog jag en promenad med Hanni panni och som avslutning handla vi lite godis och jag köpte en korsordstidning, det är alltså mitt nöje i kväll...

Man lär väll ha nåt att göra, annars gör tankarna en galen, jaja okej, mergalen än vad jag redan är:)

Har väll inget vettigt att skriva egentligen, skriver mest för skrivandets skull.... :)

Josefin ska på idol idag, det blir nog skoj, skulle vart skoj att åka på nån gång faktiskt, och det va ju billiga biljetter så :)

På söndag ska vi fira mormor som fyller år, det blir trevligt, ska även åka förbi graven, har köpt en fin vit sten som det står saknar dig på som är inristat, Jätte fin faktiskt, och den kan ju ligga ute även i vinter utan att bli förstörd, så min älskade morfar vet att han är saknad...

För det är han,enormt mycket, kan inte ens beskriva hur mycket, får ont i hjärtat bara jag tänker på att han är borta, kan inte fatta det bara... det går inte...

nej ta hand om er där ute ni som läser, om det finns nån som gör det, lr ja de vet jag ju, men ni är himmelens dåliga på att lämna kommentarer... morr

Kommentarer
Postat av: M-L

ah.. tack så mycket!! nej usch, man känner sig så jäkla hjälplös. bara sitta och titta på och se hur dåligt han mår.. riktigt jobbigt! =( kramar!!

2008-10-11 @ 01:03:41
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0