bye bye

jaha då var det dags, dagen jag ska övervinna min enorma rädsla och flyga, helt själv... kan inte fatta riktigt att jag ska göra det... men jag är nervös så det heter duga... hjärtat slår i 120 ont i magen och jaa ni hör ju...
usch... men men...
som pappa sa igår, då får du ju prioritera vad du tycker är bäst, stanna hemma lr flyga trots rädslan, och det är ju det jag har gjort... jag ska flyga, för det kommer vara värt det när jag väl är framme... plus att jag får åka bil hem.... det känns skönt... visst, det blir en väldans lång bil tur, men jag slipper flyga =)

nej nu ska jag packa klart och greja... och förhoppningsvis så hörs vi i slutet av veckan igen =)


Kommentarer
Postat av: syster störst

hoppas du har det bra nu med nerver och allt. ha det så bra.

bättre våga än ångra att man aldig gjordet.



tackade nej till en havseglats mellan grebbestad och stockholm-för att jag var feg-ångrar mig idag, det hade ju varit stört häftigt!!!!



puss o kram!

2009-04-06 @ 12:01:53
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com
Postat av: syster..mellan

Åh du måste ju tänka positvit...Klart att det går bra! Efter 50 mil i bilen så önskade du nog att du hade tagit flyget på 1 timme och en kvart=)



Ha det så trevligt och hälsa Linda...



Älskar dig i massor...

2009-04-06 @ 14:31:22
URL: http://carolinecarlsson87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0