kubb i morgon...

and i like it =)
jag längtar, va så länge sen jag spela kubb, skulle nästan kunna leta på mitt kubb nu och gå ut och spela en omgång...

Fast jag ska upp tidigt i morgon och det är ju dock inte lika kul kan jag tala om, men men det är smällar man får ta helt enkelt, skulle jag för en gångs skull komma i säng i tid kanske det inte skulle vara lika drygt att gå upp... men tyvärr har jag inte den disciplinen, lr viljan heller för den delen... visst skulle det vara jätte skönt om man kunde lägga sig tio kanske och somna, men det är just det... kan inte somna så tidigt, och då tycker jag det är bättre att vara uppe och sen lägga sig och somna ist för att lägga sig och inte kunna sova!

ELLER???

Har inte så mycket att skriva egentligen, bara massa svammel... men skyll er själva ni som läser... haha

sov gott sen alla

 =   Kärlek =)

Kommentarer
Postat av: STINA!

Japp plånboken med för vi ska till samma restaurang som vi var till sist som hade egen vingård och gjorde det där underbara vinet!

OCH plats i handbagaget för att frakta hem lite porslin från marknaden i Bolonga-det missadejag åxå sist!

2009-04-24 @ 08:08:49
URL: http://annastinahomlund.blogspot.com
Postat av: Sara :P

Haha, vi kanske trodde du skulle skriva nå intressant ;)



Älskar dej. Puss <3

2009-04-24 @ 11:21:28
URL: http://knaslillasara.blogspot.com
Postat av: Mari

Hoppas du får riktigt kul ikväll med kubb.

2009-04-24 @ 17:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0