minusgrader

konstigt, skrev ett inlägg igår men det kom inte förrens idag, konstigt!!!
så nu blir det 2 inlägg idag...

dagen börja tidigt idag upp klockan 5 i morse och då va det -10 ute... fy satan kallt och trött... men jag har överlevt och det är trevligt att umgås med Linda...
ser dock inte fram emot hemfärden men jag vette faan tror jag föredar att åka bil ån att flyga igen faktiskt...

ikväll blir det nog skoter åka =)

jippi ;)

nej men nu ska jag umgås och va social...

saknar min käraste men jag får träffa han om några dagar!!!




Kommentarer
Postat av: Daniel

Det händer konstiga saker här hemma när du är borta....jävla skitgubbar som springer här.saknar dig puss puss

2009-04-07 @ 22:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0