nervös så det heter duga

ja fy, nu är jag så nervös... tror jag gör på mig... hur ska det här gå???
snart flyger jag... hoppas jag överlever... tveksamt, störtar vi inte så dör jag nog av skräck ändå...

Tur Daniel följer med och lämnar mig på arlanda... annars vette fan hur det här hade gått...

Iaf fixat klart med deklarationen... och jag är nöjd... väldigt nöjd =) jihoo

ska strax hoppa in i duschen och göra mig i ordning för jobb...
va länge sen jag va förbi graven nu, en månad kanske... alldeles för länge sen...
så ska höra lite fint med josefin om vi kan svänga förbi innan jobbet,...

Vet att jag är lite vek, men jag klarar helt enkelt inte av att gå dit själv... gjort det en gång och då bröt jag ihop totalt... så nej, lär fråga henne lite fint om hon kan följa med, fast det vet jag ju att hon gör, hon är snäll hon =)

nej du LInda min tok, nu kommer jag snart.... har bara en sak att tillägga ;

GALNE GUNNAR ÅT SVENSKA FOLKET =)


Kommentarer
Postat av: störstaste

Håller tummar för dig!



Storkramen sålänge så sess vi när du kommit hem-för det gör du "helochhållen".



Nu ska jag ut i solen och plocka ur lite lådor med kläder åt my efter majja-dt är alltid roligt att göra. "men detta hade hon ju nyss??!"



P & K

2009-04-05 @ 12:19:44
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com
Postat av: störstaste

håller tummar för dig!



vi ses när du kommer hem hellochhållen ;)



nu ska jag ut i solen och plocka fram lite kläder till my efter majja-skönt att "damma" med sånnt ute en sånhär dag-och storfiskarna fick fint väder!



kramis

2009-04-05 @ 12:21:08
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com
Postat av: störstaste

ha-först kommer de inte och sen kommer de 2 och så har man skrivit liteolika för man minns inte riktigt vad man skrev på den tidigare....



huhhh



hälsa D förresten!

2009-04-05 @ 12:22:06
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com
Postat av: hanna

det kommer att gå fint som alltid!! men det är bra att du får vara lite nervös, då håller man sig på topp. svarade inte i "fånen" för jag är inte så mycket att prata med just nu, de organet har lagt ner pga huvudvärk, återkommer imorgon.. :p

2009-04-05 @ 18:09:52
URL: http://halvdement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0