sooool

vart trevligt igår ändå, fast jag trodde att jag skulle få spendera fredagskvällen solo, men sara kom och sov kvar så det var mycket trevligt...

idag tog jag mig en promenad efter jobbet och det var skönt, lr iaf när jag promenerat klart, då traska jag ner till gymet och prata lite med stina som jobba... det var oxå trevligt... =)

nu håller jag på att göra taco paj och väntar på min snygging...

fick ett samtal 3 i natt, av nån som va helt ensam och övergiven i oslo, dom andra hade gått hem och somnat... stackarn, men skönt att det löste sig efter ett tag... vart lite nervös där ska erkännas.... han visste inte vart robert bodde och dom svara inte på mobilerna... snacka om att jag skulle få panik... men men... skönt att han är på väg hem nu =)

ha en bra lördags kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0