the sun is shining

ja gud va härligt det är... sommaren närmar sig med stormsteg känns det som =)
och jag tog mina ny köpta krukor och blommorna jag köpte idag och gick ut på balkongen och planterade om dom i dom nya krukorna... och det vart fint =)
 

så vad tycks??? själv vart jag nöjd...

tänket jag skulle slänga in lite bilder från min tripp oxå =)
 deras mysiga hus... Lindas söta nova =)



 här är vi redo för en skoter tur ;)  och här är det dags för avfärd =)
vi skulle åka och grilla korv, det var riktigt mysigt



 där är monstrerna vi åkte med =)

   och där är ett bevis för alla er som inte trodde att jag våga köra själv =) haha... fick köra en hel mil själv när vi skulle hem... men det gick bra och det var riktigt roligt =)

sen skulle jag försöka ta lite fina bilder på höga kusten bron när vi va på väg till Dalarna igen, men va lite dimmigt ute =(
 men men...


sen efter vägen när vi stanna och skulle sträcka lite på benen upptäckte jag den här som stog så fint vid rastplatsen =)

 det kan man kalla humor =) haha...

nej nu väntar jag på att få åka och äta påskmat vid daniels pappa... mums...
sen i morgon blir det larsbo och påskmat =) mumsigt värre

sen va vi till onoff idag och jag skulle välja en ny telefon, så efter lite velande så bestämmde jag mig, och så klart var det en beställningvara... men kommer nästa vecka hoppas jag =) skönt att få en fungerande telefon igen...

ha en bra påskafton =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0